Keksiukų puokštė mano mielai mamytei.

Žinau, kad mamytei dažniausiai užtenka ir gražaus žodžio, bet aš visada noriu ją nustebinti ir padovanoti kažką ypatingo. Nemėgstu klausti, ko žmogus nori gimtadieniui ar kitai šventei. Mėgstu spėti ir stebinti. Prieš šventes renku informaciją, analizuoju, stengiuosi tiesiog eilinio pokalbio metu sugaudyti žmogaus pageidavimus ar poreikius. Mama užsiminė, kad baigėsi jos viena kosmetikos priemonė, todėl bingo, aš jau turėjau dovanos viziją. Praktiškos dovanos yra mano mėgstamiausios, tačiau šalia jų visada turi būti kažkokia miela smulkmenėlė.

Labai mėgstu pavasarines gėles – narcizus ir tulpes. Dažniausiai per mamos dieną neatsispyriu pagundai nupirkti jų kokį dešimtį, surištų paprasta juostele be jokių pagražinimų ir puokščių, man tokios natūralios gėlės yra pačios mieliausios ir jaukiausios. Tačiau šiais metais pasirinkau kitą puokštės variaciją.

Paveikslėlis

Kaip padaryti keksiukų puokštę.

Šiame tinklalapyje rasite išsamias instrukcijas kaip padaryti tokią mielą ir skanią puokštę, kaip mano nuotraukoje. Jeigu jums labiau patinka video instrukcijos, atsilankykite šiame tinklalapyje Keksiukų puokštė video. Labiau pažengusioms konditerėms siūlau pagaminti taip pat efektingą saulėgrąžų puokštę.

Už receptą dėkoju Sonatinai, puokštė yra padaryta iš jos Tiramisu pyragaičių .

Su praėjusia mamos diena visas mamytes!

Su meile,

Elena

Reklama

Parašykite komentarą

