Apie pramogas Anykščiuose

Savaitės pabaigoje netikėtai gavome pakvietimą Jonines švęsti Anykščiuose. Kadangi mes visada atviri smagiems pasiūlymams, nereikėjo daug mąstyti. Niekada neteko būti tam krašte, tad tuo pačiu įdomu buvo patirinėti dar vieną Lietuvos kampelį.

Pasirodo Anykščiuose yra daug įvairiausių pramogų ir lankytinų vietų. Gaila, kad ši išvyka buvo spontaniška, tad buvome nelabai pasiruošę. Miestas turi įdomią istoriją ir nuostabią gamtą. Mūsų pažintis su Anykščiais prasidėjo atvirame traukinuko-siauruko vagone. Puiki galimybė pamatyti gražiausius Anykščių kraštovaizdžius ir nukeliauti prie didžiausio Rubikių ežero. Kelionė trunka 50 minučių į vieną pusę, tačiau ji neprailgsta. “Siaurukas“ rieda nedidėliu greičiu, tad leidžia pasimėgauti draugija, geru oru ir nuostabiais vaizdais. Pasijunti istorijos dalimi, nes kažkada traukinukas buvo tikru tikriausia susisiekimo priemone. Geležinkelio stotis dvelkia praeities dvasia, yra nemažai išsaugotų autentiškų senų laikų detalių. Daugiau informacijos čia.

Traukinuką galima nuomoti įvairiausioms šventėms: vestuvėms, krykštynoms, gimtadieniams, įmonių vakarėliams ir pan. Galima užsakyti ir papildomą atrakciją – traukinuko užpuolimą. Plėšikų pasala rengiama pusiakelėje, kur yra gražiai sutvarkyta, iškyloms pritaikyta aikštelė.

Rubikių ežeras irgi džiugina savo grožiu. Vaikams tai puiki vieta pasipliuškenti. Vanduo švarus ir skaidrus, o ant kranto smulkus baltas minkštas smėliukas. Traukinuko keleiviai turi maždaug 1,5 valandos pasimaudyti, pasilepinti saulės voniomis, užkąsti, atsigerti šalto alaus, paragauti vietinėje kavinėje ruošiamos žuvienės. Nustatytu laiku traukinukas iškeliauja atgal.

Kita ypatingoji Anykščių pramoga – linksmosios vasaros rogutės. Tai vienintelė tokia trasa Lietuvoje. Daugiau informacijos čiaSakyčiau labiau primena amerikietiškus kalnelius, negu pasivažinėjimą rogutėmis, bet kadangi Anykščių rogutės turi stabdžius, tai puikiai tinka net ir mažiausiems vaikams. Mūsų dukrytė iš pradžių bijojo, tiesa sakant, man ir pačiai buvo nejauku, bet ramino mintis, kad tu pats gali reguliuoti savo greitį. Be to, nebuvo nei šaukiančių, nei bėgančių iš tų rogučių, neišnaudojus visų važiavimų, tad ir dukrytė pradėjo palankiau žiūrėti į šitą pramogą, o po pirmojo važiavimo norėjo daaar ir be stabdžių.

Pasikrovę adrenalino, nuvažiavome į visiškai kitokią vietą – Niūronių Arklio muziejų. Daugiau informacijos čia.

Aš myliu arklius, todėl man ta vieta buvo atgaiva sielai. Jeigu būtume susiplanavę iš anksto, neatsispirčiau galimybei pajodinėti po apylinkes. Puiki vieta poilsiui su vaikais – supynės, jodinėjimas poniais arba arkliais, pasivažinėjimas pakinkyta karieta, triušiukai, ožiukai, duonos kepimas. Mes užklidome į trobelę pas kalvį. Įsišnekę gavome pabandyti pakalti, o mano vyras net pasagą sumeistravo. Nusipirkome ją, nes man tai pasirodė labai simboliška. Dabar turėsime savo “laimės pasagėlę“.

Tiesa sakant, nustebau, kiek smagių nepažintų vietų yra visai šalia mūsų. Būtinai grįšime į Anykščius, nes dar neapsilankėme prie Puntuko akmens, Laimės žibury, Šeimyniškėlių piliakalnyje… Linkiu, kad ir Jums ši vasara būtų atradimų metas, kad paprastuose dalykuose įžvelgumėte pasaką ir taptumėte jos herojais.