Baby shower arba kūdikio laukimo šventė

Mano draugė amerikietė labai nustebo, kai pasakiau, kad pas mus Lietuvoje nėra tokios šventės. “Juk tai gražiausia ir nuoširdžiausia šventė, kurią tik būtų galima įsivaizduoti“,- sakė ji. Prisiminiau savo laukimą. Tai buvo vienas iš laimingiausių mano gyvenimo laikotarpių, ypač kai išėjau dekretinių atostogų. Dirbti jau nebereikėjo, o vaikelio dar nebuvo, tad galėjau pilnai atsiduoti tai idilijai ir svajingai laukti didžiojo įvykio.

Lietuvoje vyrauja prieštaringos nuomonės dėl kūdikio laukimo šventės. Vienoms atrodo, kad nėra reikalo švęsti, kol vaikas dar negimęs, kitos mano, kad šventė jauki ir šilta. Mano nuomone, kol lauki vaikelio dar turi jėgų ir noro vakarėliams (bent jau aš tikrai turėjau), o kai vaikelis atsiranda, užgriūva rūpesčiai, bemiegės naktys, dar kartais kokia pogimdyvinė depresija aplanko, taigi smagus susitikimas su draugėmis gali būti atidėtas neribotam laikui ir galiausiai visai neįvykti.

Aš esu už kokybišką laiko praleidimą, už papildomą galimybę susitikti ir pasidžiaugti su artimiausiais žmonėmis. Nematau tame labai didelės komercijos, tai tiesiog kiekvienos būsimos mamytės noras ir pasirinkimas. Aš buvau taip pakylėta savo laukimo, kad be abejonės, su džiaugsmu pasidalinčiau šiuo pozityviu nusiteikimu su savo draugėmis. Manau, kitą kartą taip ir padarysiu, nors tai ir nebebus mano pirmasis vaikas.

Užsienio tinklapiuose galima surasti begalę “baby shower“ šventės idėjų. Tinka praktiškai bet kokia tema. Išrinkau Jums tris vintage stiliaus šventes, tačiau visos jos yra įdomios ir labai skirtingos.

Šis “baby shower“ skirtas mamytei besilaukiančiai berniuko. Šventę organizavo Lay baby lay blogo autorė savo sesers pirmagimiui. Šis vintage stiliaus kaubojiškas vakarėlis turi daug autentiškų detalių ir laukinių vakarų dvasią. Fotografas Jen Wright.

baby shower boyMergaitėm skirti vakarėliai dažniausiai būna švelnūs ir pilni malonių mergaitiškų smulkmenų. A stunning affair dekoruotas “baby shower“ irgi yra vintage stiliaus, bet jis visiškai skiriasi nuo ankstesnio kaubojiško. Man labai patinka koralo spalvos rožių kompozicijos su elegantiškais popieriniais užrašais ir vėjo malūnėliai įkomponuoti į gėlių puokštes. Gražios pastelinės spalvos, žaismingos detalės, nuostabūs desertai. Akcentai – rudas popierius ir kinietiški arbatos servizai. Fotografas Suthi Picotte.

girl baby shower

Ir pabaigai, universalus ir be galo žaismingas “baby shower“ vakarėlis. Atrodo, jis puikiai tiktų švenčiantiems prie jūros, bet tai visiškai nebūtina, svarbiausia tinkama nuotaika ir jūra atkeliaus tiesiai į Jūsų kiemą. Šis vakarėlis, suplanuotas Kennos is Mis Party Mom, irgi turi nemažai vintage stiliaus detalių – keksiukų papuošimai, užrašai, raštai, formos, bet čia dominuoja ryškios spalvos ir drąsus deriniai. Man labai patinka paplūdimio aprangos girlianda, gėrimai vaikiškuose smėlio kibiriukuose ir iš uogų dežių sukonstruota “smėlio pilis“. Taip pat labai mielos dovanėlės svečiams – į kiekvieną permatomą maišelį įdėta šiek tiek smėlio, dekoratyvinis skėtis, kremas nuo saulės, smulkūs skanėstai ir rankų dezinfekavimo skystis, t.y. visos paplūdimyje būtiniausios priemonėsFotografas Shutter Styles .

uni baby shower

Daugelis “baby shower“ idėjų puikiai tiktų ir mūsų lietuviškoms krikštynoms, tik, mano manymu, joms kartais trūksta kūrybiškumo ir drąsesnio požiūrio, ypač, kai krikštijamas ūgtelėjęs vaikas. Aš už smagią spalvotą vaikystę, tegul vaikiškos šventės būna pirmiausiai orientuotos į vaikus. Linkiu Jums daug nuostabių akimirkų su savo mažyliais!

Su meile,

Elena

elena@lifedecorstudio.com

Reklama

Parašykite komentarą

